Thursday, February 10, 2011

Co-branding


LADY GAGA is becoming a kind of billboard mixed with co-branding, yes, more glamorous time. All (or some) know that unveiled its Bad Romance at the end of the parade (which has passed away) McQ Alexander S / S 2010, promptly announced on twitter, and causing a falling down the doors of the place...

But the mutual profitability should not be sufficient when we are with brands such as Beats (special edition), Burberry, Carrera, Parrot, Nemiroff Lex, Nintendo Wii and Dior...

Why how many millions thrown in stupid spots for the same price if we get a lot more hits with it!

By the way, Miss can redefine it as a re-make of Madonna 20 years ago .. hasn´t invented anything new...
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LADY GAGA se está convirtiendo en una especie de valla publicitaria mezclada con co-branding, eso sí, con más glamour del momento. Todos (o algunos) sabemos que dio a conocer su Bad Romance al final del desfile (del que ha pasado a mejor vida) Alexander McQ S/S 2010, anunciado oportunamente en twitter, y provocando una abalancha a las puertas del lugar...

Pero esa rentabilidad mútua no debió de ser suficiente cuando nos encontramos con marcas como Beats (special edition), Burberry, Carrera, Parrot, Lex Nemiroff, Nintendo Wii o Dior...

¡Para qué tantos millones tirados en estúpidos spots si por el mismo precio conseguimos muchos más impactos con ella!

Por cierto, a la señorita se la puede redefinir como un re-make de Madonna hace 20 años... que no ha inventado nada nuevo.

Beautiful, dirty rich!

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